Monday, July 27, 2009

Monday!!! Selalu tak suka monday tapi hari ni takda lah anti sangat monday sebab esok aku cuti lagi! Kenapa suka cuti Tuesday, biasa lah dah hati siok nak cuti. Sebenar nak perabiskan cuti tahunan yang tak seberapa, 26 hari tu. Yalah dah policy kat office for the 1st half of the year kena habiskan setengah dari cuti tu, so aku oklah ni pass lah sebab mematuhi policy, sebab cuti pun tinggal 8 hari lagi. Disebabkan takda plan apa2 aku ambik 1 day 1 day je lah. Tapi biasanya taknak ambik Monday dan Friday. Monday, disebabkan dah 2 hari cuti kan masuk hari ke 3 makin malas lak. Friday pulak, rugi if cuti friday, sebab waktu keja kurang sjam dari biasa. Tapi if monday or friday tu public holiday suka la pulak :)

Malam tadi tidur kurang selesa, yalah terpaksa berselimut penuh sebab ada nyamuk curi2 makan kaki. Dah lah kepanasan. Issk, geram, salah sendiri gak ah, lupa nak spray bilik before tidur semalam.

Semalam pi jejalan kat Parkson, ooooii banyak kedai baru di buka. Macam2 ada. Suka 3rd floor dia. Meleleh tengok IT gadget terutama laptop. Macam2 ada.



Lampu yang tergantung kat ruang tengah2 parkson tu. Cantik lah tapi lampu nya tak happening sangat. Kurang liplapnya.



Ni kedai home decor yang aku admired tapi semalam malas lak pulak nak masuk. Takut aku tergoda, kang ada yang dibeli. This month budget sangat tight.



Ni salah satu dari decoration yang aku admired kat kedai tu. Even kat kedai IT pun aku tengok banyak diorang letak kat tempat display. Emmm lawa...



Emm sebelum lepak parkson tu sempat gak lepak makan. Ni burger tapi ada cam rupa burger ke?? Aku sendiri confuse. Burger beef special. Telur cheese beef. Ada special ke? Emm cam biasa je aku tengok dan rasa.



Burger mesti pekena dengan coca cola!

K, time to go to office dah. Nak layan lagu baru ungu dalam blackie. have a nice day!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)