Saturday, August 29, 2009

Weekend..........


By 11.20am baru je pas mandi then hidupkan engine Hypo, takut dia kena stroke badan tak beroperasi.. Nak guna, well, aku tak pandai guna manual maa lagipun nak save the best tuk bro. Kang nanti dia datang, hypo dah jauh jejalan tak best gak kan. Bukan dia yang rasmikan. Lagi satu, aku tak suka bau kereta baru, dengan blackie dulu, seminggu aku mabuk, siap muntah2.



Sekarang ngah masak potatoes, nak try buat begedil. Tak pernah try pun, aku agak2 je. Bahan2 aku, isi ayam lada hitam telur. Hah, sama2 lah tunggu camna result nanti. Belum start maaa. Ada tanya cara2 buat dengan Ani tapi bukan praktikal, dengar2 je Ani story gini2 gitu2.

Mak apak adik and cousin ngah tengok TV, cerita Scorpion King. Aunty ngah cooking2 kat dapur, aku ngah ngadap PC. Time puasa camni, memang penuh dugaan tul masa ujung minggu duduk kat rumah. Tambah lagi if ada family yang duk nak makan sesajo. Dugaan dugaan.

Tengahari skit karang plan nak pergi jejalan ke taman. Emmm if jadi lah, aku dah rasa a bit flat ni, cium bau yang sedap2 je dari dapur. Nak bawa aunty pergi oil town, marina park, taman awam dan esplanade.

Tadi pepagi mak dah exercise potong rumput kat belakang rumah. Bising dia sebab bau busuk dari parit jiran sebelah. Parit penuh sisa2 makanan dan juga bangkai kucing!!!! Eeehh pengotornya. Kucing mati pun tak sedar, kami yang sebelah ni truk dengan bau busuk tu. Nak cakap kat diorang tapi tah ada ke tak diorang kat rumah, aku taknah bertegur sapa pun. Sebab aku turun keja diorang dah turun, aku balik pun diorang dah balik dan duk kat dalam rumah je. Rumah sewa, disewa 2 atau 3 orang dara.

K lah semua, enjoy yr weekend!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)