Saturday, September 26, 2009

Bowling & Lunch


Hari yang meletihkan tapi menyeronokkan. Pertandingan bowling inter department dan lunch by our 4 managers at Dynasty hotel. Ni seluruh badan lenguh2 sakit2 effect dari pertandingan bowling pagi tadi.

Group aku which called, Sapu Semua, menang all the titles. Best female bowler, it was me :) yeyeyeyeee, best male, Amern and we are the champion group too!!





Sapu Semua Group



Sure Win group.



Long Kang King Group.



Rising Star Group.





Dua group ni, maaf aku tak pasti apa nama.
Cuma yang pasti mereka dari operation department.






Wajah2 bersemangat nak memulakan permainan.



Wajah2 kegembiraan dalam keletihan.

After the games, we ahead to Dynasty hotel for the buffet lunch.

My menu:-



Starter.



Main dish. Semua dalam 1 plate. Daging and no vege :o



Cream of corn soup. Sedap!






Desserts! Tiap kali ambik dessert mesti ambik watermelon.
So refreshing especially after a tired games.




And last but not least, coffee!!!!
Thats it for the day!
Kali ni tak makan banyak sebab sangat letih, muscle2 badan dah sakit2. Lagipun tadi dah menghentam setin 7up dan heavy breakfast. Actually the lunch should start 12.30pm tapi since kita orang abis earlier about 11.30am, terus serang Cafe Rosita tu.




Hamper yang aku dapat as a best female bowler.
Aku bagi setengah kat Ani.


After the lunch, aku and Ani lepak at Parkson. Temankan Ani nak cari kasut tapi last2 bukan kasut yang di beli, barang cosmetic. Biasalah aku ngan Ani, selalu camtu. Lain yang plan nak dibeli tapi end up beli barang lain pulak.Berjalan dalam 2 jam, muscle2 semua sakit ke tahap maksima. Nak melangkah pun rasa teruk.

Then before back home, headed to Cosway, nak beli barang sikit. Aku yang tak plan nak beli apa2 again and again, tergoda and bought this cute little thing :)



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)