Saturday, September 26, 2009

Ibu... ibu...

Morning alls!!! As early as 7.15am i've been in front of my PC. Sebenar masih mengantuk tapi since dah dibangunkan mak tuk buka gate, terus terbantut rasa nak tidur. Apa tak nya dah berpeluh2 mana best tidur. Lagipun takut overshoot tertidur, kul 9.30am nanti aku ada pertandingan bowling dengan colleagues2. Caits! dah berabad aku tak pegang bola bowling tu.

Malam tadi plan nak main bowling dengan adik tapi ramai sangat orang. Last2 aku tengok wayang, Final Destination dan G-Force. Enjoy myself. Emm... kadang2 rancangan yang tak di plan lebih menyeronokkan. G-Force really entertaining, aku duk gelak je.

Emm, hari ni mak balik kampung after 1 weeks with me. Sure sunyi, lagipun aunty makcik kanyuk pun dah balik kampung mak gak. Seminggu kat sini, mak yang uruskan rumah. Aku balik2 kerja je terus relax. Ni semua back to normal, aku kena uruskan semua as usual.







Esok mami pun balik ke Kuching, another person akan sedih dan lain rasa like me, SIL. Sure akan rindu mami, lagipun if mak boleh pergi jumpa bebila suka sebab dekat, mami.....jauh ahh. Tu ler kekadang, kami jeles bila tengok orang dapat bersama2 mak ayah tiap2 hari. Tapi what to do that's is life kan. Ramai lagi yang lebih bernasib malang, takda ber mak ayah.

Oh ya, hari ni SIL dan adik turut ikut balik kampung with some of SIL family. Diorang plan nak picnic kat kebun. Jejangan durian mak dah jatuh. UUwwwaaaa!!!!!!!!!!!!!! Aku jeles!! Aku jeles!!! Siap plan nak BBQ dan buat lemang lagi tu. Alahai... kenapa ler minggu ni gak aku ada aktiviti dengan officemate. Kalau tidak, boleh lah aku bersuka ria kat kampung.

K lah, nak menjemput Ani ni. Nak pergi breakfast dulu sebelum ke bowling alley. Yang bestnya pas main bowling nanti pergi lunch kat dynasty hotel. Yyeyeyeee!!! My favourite place to makan.

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)