Thursday, September 24, 2009

My cousin Wedding.

Aku makin galak bermain mafia wars kat FB. Mana tidaknya, aku tak boleh kalah kepada 2 adik aku yang dah plan bersubahat nak memerangi aku. Level aku mesti maintain tinggi dari diorang berdua. Wahai adik2 aku sekalian, janganlah kau berdua derhaka! Hahahahahaa!!!! <-- kena gelak cam penyamun.

Kerja tadi cam biasa je, takda lah busy sangat cuma tak boleh mengular sangat sebab ada Regional Manager (RM) datang meeting dengan semua managers kat floor aku, then sebelah petangnya pulak meeting dengan orang2 marketing. So terpaksa lah pretend2 busy.Yeah, have to be a great pretender.

Dan seperti yang dijanjikan dan sebelum ianya menjadi basi, kat sini aku jaja wajah2 keluarga ketika cousin wedding reception last saturday. Tapi nak upload gambar, punya lah slowoooooo..... Berkulat mata nunggu. Anyway, enjoy the picha!!!!





Aaron Bosco & Shirley Ann, the wedding couple.




Gambar ramai2!







3 sekawan.




Boys group!!





Solo or duo.




Mari menyanyi dan menari..

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)