Monday, October 26, 2009

CAK!!!!!

Huh! Balik je kerja terus on pc online. Hidangkan makanan yang telah masak di Cafe World, main mafia wars dan accept gifts2 yang kawan2 bagi di FB. Yalah, baik buat cepat2 sebelum line internet aku meroyan.

Kerja, well, monday biasalah memang engine masih slow. Dan kebetulan kerja pun tak busy, buat satu persatu dari A to Z semua. Seronok bila dapat abiskan 1 case sekaligus. Takyah nak terkejar2 korek file sana sini which sometimes, kepala sendiri hardly can see kerana atas meja berlonggokan files.

Perkembangan dinner, mostly kerja aku dah settle. Door gifts dah tempah dan dah dapat pun. Sangat comel! Nanti selepas dinner baru aku boleh show kat sini. If show sekarang, takut takda surprise pula bagi kawan2 yang baca blog ni. Begitu juga dengan invitation card, dah aku edarkan.

Ramai yang complain kenapa awal sangat aku edarkan, takut diorang hilangkan. Abis tu if aku yang jaga dan aku hilangkan semua camna?? Kan memasing dah besar panjang tua bangka, so pepandai lah simpan. If takut sangat hilang, simpan lah dalam Peti Simpanan Besi! Hehehee!!! Dan jawapan kejam aku kepada semua soalan tu, If korang hilangkan, so makin banyak lah peluang tuk yang tak hilangkan menang lucky draw kan! Berani ke???

Dan satu lagi pertanyaan yang aku bengang nak jawab sebab kitaorang belum decide pun. Semua peruntukan belum dapat sepenuhnya. LUCKY DRAW, apa adiah no. 1??? Selamba je aku jawab, Tayar Viva!!! Muka semua macam, HAH???!!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)