Tuesday, October 27, 2009

Cepat!! Cepat!! Kena update cepat sebelum line meroyan lagi dan lagi!!!! Nie line aku ni pelik dan ajaib. Awal2 mlm ni ok skit tapi pas kul 7pm nanti memang sah akan start mamau! Dan tahap kemamauannya pun akan di tahap maksima!

Mamau=babo=nyanyuk



Tapi aku nak update pasal apa ya?? Hari ni keja mendatar je, takda yang special. Datang pagi menunggu masa lunch, after lunch menunggu masa balik, pas balik mandi makan semua, menunggu masa tidur, bangun je keesokkannya start semula new day with the same schedules.

Begitu lah hidup aku seharian, sebulanan, setahunan. Korang lak camna?? Anything interesting suggest to do? Nak exercise, keletihan campur kemalasan menguasai segala. Nak belajar menari, dah plan dah tapi tunggu dan tunggu nak beli kasut sampai sekarang tak gak beli2. Banyak sangat penyebabnya. Last2 plan tinggal plan. Dan badan pun menaik macam ditiup2. Doa2kanlah semoga suatu hari nanti terbukalah hati aku melakukan aktiviti2 yang menyihatkan badan ni.

Dan.......... hah!!! Satu perkara yang aku tak bosan dan tak malas nak buat. MAKAN!!!! Lelebih lagi if bersama Ani or SIL. Makanan utamanya ok lah sedang2 tapi side ordernya, huh!!! berjela2 cam surat cinta!!!! Itu nak ini nak. Last2 beli semua. Dan bila dah semua depan makan, if tak makan sayang gak kan, so lantak je lah. Dan akibatnya, badan gebu bak belon!! WaaaCChhaaaa!!!!!!!!!!!!!

Stop dulu, nak buat favourite hobby. Makan!!!! :p

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)