Saturday, October 24, 2009

n3 takda idea

Semalam pas balik dari kerja, balik kampung and stay overnite. Dan pagi selepas breakfast, pergi ke kebun buah2an. Bawa rambutan, langsat, durian balik rumah. Sekarang ngah lepak quarters SIL, plan nak tengok Pondorum. Dengar cerita best. Ok elok lah tengok, lagipun lama dah tak layan wayang.

Sebenar nothing much happen lately, tu lah tak banyak cerita nak buat n3. Musim buah2an ni, asal week-end je mesti lepak kampung. Tapi mungkin by next week dah takda durian lagi. Langsat masih banyak begitu jugak rambutan. Banyak yang belum masak. Dan target utama aku ialah buah mata kucing yang sedang lebat menunggu masa tuk masak.

K lah nanti aku post n3 lagi. Ni susah skit sebab guna laptop adik. Aku tak reti sangat guna tanpa mouse. Ada mouse ni tapi susah nak gerak sebab takda pad dia. Letak atas buku licin je, tak begitu siok diguna.

Oh ya, salah satu sebab aku makin jarang update ialah sebab busy main game kat FB. And the lastest game aku addicted to is Cafe World. Ngeh! Ngeh!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)