Thursday, October 22, 2009


2 hari tak update blog. Bukan sengaja tapi asyik2 tak boleh buka blogspot. Connection sot or memang tak boleh. Aku pun tak tau dan tak faham. So far line berukben quite ok cuma slow tu memang dah tak boleh nak disembuhkan lah.

Aku sihat walafiat. Kerja adalah dalam keadaan tempoh bertenang. Why i said that, cos sekarang ni adalah tidak busy. Business still on cuma takdalah kencang sangat seperti sebelum. Mungkin selari dengan keadaan ekonomi yang lembab gak kot.

Persediaan tuk Annual Dinner Northern Region sedang berjalan dengan lancar. Most of my assignment dah nak siap. Invitation card pun dah siap print which i'll get it by today. The door gift pun dah order, will siap soon. Cuma tuk opening ceremony je yang aku masih cari equipment dan still thinking apa nak buat to make it grand. Think about it slowly lah.

Oh ya, lama gak takda post about food rite. Well, this is yesterday lunch menu.




Mee kolok



Makan dengan curry ayam. Sedap!!!

Siap kau!! Aku ni makan tak kira waktu, lunch pun boleh makan cam breakfast. And lately asyik berselera je makan. Berat pun naik mengebu2. And i guess, penyebab utama kenaikan berat aku lately ialah DURIAN!!! Mungkin betul atau tidak cuma aku rasa tu lah penyebabnya. Aku mengkaji with a few of my colleagues and most of them naik berat adalah pemakan DURIAN yang kronik juga!!

Eh, k lah kena chow dulu. Takda masa nak tulis panjang2. Nak ready tuk kerja. I'll try all my best to update daily. Have a nice day alls!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)