Wednesday, November 18, 2009

Hari yang terasa teramatlah panjang. Badan kurang selesa, rasa malas semacam je tambah lagi dengan cuaca yang mendung. Cepat2 telan vitamin pharmaton, agar dapat energy dan kaki boleh keluar fire2 cam iklan di tv tu.

But beside the lazy day, arini hidup aku dirahmati dengan pemberian dari kawan2. Terima kasih semua, semoga dimurahkan rezeki dan bagi aku lagi :)



Ani balik bercuti dari JB belikan sepasang kasut polo dan slipar. Suka2!!!!



Colleague, ibu lily balik dari Sibu belikan banyak biscuit. Suka2 juga!! Dia belikan kompia gak tuk dimakan di office. Kompia dari sibu terbaik!!!! Aku sendiri tatau camna orang buat kompia tu, tapi rasanya diorang buat daripada tepung dan diatasnya ditabur dengan biji bijan. Rasa dia plan je tapi ada special rasa trademark dia yang menjadi favourite. Undescribeable!!!



Dan pagi tadi bengang sebab charger rosak. Dahlah handset almost kehabisan minyak. Call Arina suruh bawa charger, dia kata kat office bawah counter dia. Ok set! Datang je office terus selongkar counter dia. Bila dia datang dia tanya what epen elepen? Cakap lah charger tu rosak, terus dia kata ambik je dia punya tu. Dia ada yang lain. Yeyeyeyee!!! Tu lah aku sayang kekawan aku ni semua. Takpayah ler aku spend tuk beli.



Lunch nasi campur di gerai sebelah bersama Mern dengan senang hati. Kebetulan lapar gak, semalam takda makan nasi pun. No wonder perut aku pelik semacam. Ada sintom2 nak gastrik.



Sebentar tadi jugak another kawan belanja makan nasi lelapan. Yes! Favourite! Lama tak makan. Kali ni sambal belacan dia agak pedas tapi ada umph!!!! Hingga sekarang jari masih bau belacan. Masih ingat masa kecik2 dulu, mak selalu pesan cuci tangan bersih2 selepas makan dan sebelum tidur. Takut if tak cukup bersih, nanti lipas makan tangan time tidur. Nervous oooooo... gerenti cepat2 bersihkan tangan.Naya je if bangun pagi tangan dah takda.



Eh, seketul ayam tak cukup!! This is my second portion!!!! Lepas ni 3 minggu tak makan ayam!!!! Nyeyeyeyeee!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)