Monday, December 28, 2009

3 MOVIES

Hari ni aku menghabiskan 1 day last leave for the year of 2009! Takda pergi mana2, hanya duk di rumah. Makan, main games FB dan tidur. Sangat seronok!!! Takyah nak fikir tentang benda2 urgent tu semua. Tapi esok kena masuk office balik :( how i wish i still got a lot of leave. Tapi takpa, kerja hanya 3 hari je pastu cuti lagi kan. Best kerja bulan ni, 3 minggu berturut2 cuti on Friday plus weekend jadi lah 3 hari.

Semalam sebenar ada plan nak pergi visiting lagi dengan cousin2 tapi aku dilanda sakit kemalasan so tak pergi ler hanya duk rumah enjoy the rainy day. 3 hari since xmas hari ujan sesaja. Memang tak best nak keluar rumah but luckyly my visiting mood this year berkobar2 so ujan pun ujan lah, hentam saja lah labu....

Tapi semalam takda keluar siang, aku dan adik2 keluar makan malam dan terus pergi tengok wayang. Banyak show bagus2 sekarang ni. The lastest filem aku tengok ialah New Moon. Aku memang minat sangat dengan series ni. Suka tengok hero dan heroes dia yang cool.





New Moon ni, hero dia tak banyak sangat keluar compare to bestfriend dia Jacob. Slowly aku terminat dengan Jacob terutama after dia gunting rambut dia. Fuhh!!!! Handsome!!!!!!!!!! Aku suka!! Aku suka!!! If ler hero (lupa nama, tah camna leh lupa hah???? Isskk!!! isskk!!) ada alasan tuk tidak bersama Bella, memang aku nak Jacob bersama Bella tu. Issk!! Confius! Confius!! Cam nak suruh puan tu ber bf dua lak. hehehehe :) Hoh!!! ikut director lerrr



Kat Twilight, Jacob tak berapa menyerlah sebab dia belum jadi wolf. New Moon dia lebih banyak beraksi. Tapi aku suka, walaupun hero jarang bersama Bella, kita boleh menyelami perasaan cinta antara mereka berdua walaupun tak digambarkan dengan action. Sangat touching bila mereka tak dapat bersama dan terpaksa menipu tuk keselamatan memasing.



Aha! Semalam tengok chipmunks. Cait ada girlfriend ya mereka. Sangat comel terutama part gf tu menari. Lenggok lentok fuhh!!!!! comel sesangat! Dan seperti biasa, Alvin masih jadi troubles maker. Sesuai sangat ditonton sekeluarga. Family message yang nak disampaikan senang tuk difahami.



The heroes!



The heroin!

Lepas tengok chipmunks, tengok pulak Avatar. Fuhh!!! This movie really worth to watch. Sangat2 menghiburkan, mengkagumkan dan 2 jam 40mins seperti tak cukup tuk tengok. The scenery of the movie sangat2 canggih dan mengalpakan. Hutan2 yang glow in the dark dengan warna2 berkilauan yang sangat cantik. Huh! tak dapat digambarkan dengan kata2, if nak tengok keindahan alam yang digambarkan, sila lah tengok Avatar.



Hero dan heroin Avatar.

Sekian ulasan filem tuk hari ini. Terima kasih!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)