Tuesday, December 29, 2009

Since morning, darah2 dalam badan terasa gatal2 semacam. If dilayan digaru memang seronok lah sesangat dan akibatnya pasti merah berbekas2. Mungkin effect dari kedatangan monthly bestfriend, so aku try tuk minum air suam banyak2 sampai by the time lunch, perut masih kenyang. Kembung kerana air! Breakfast tadi hanya 2 biji telur mata lembu dan teh O. Lunch dengan pau ayam dan kopi C.

Most of the time walau hanya keluar masa lunch pasti naik rimas dengan jammed dan orang ramai sekeliling. Area office ni memang jem memanjang lebih2 lagi bila musim perayaan. Tempat yang sangat strategic tuk beli barang2 keperluan. Banyak kedai runcit, market ikan, market sayur, banyak tempat makan, tempat beli barang kemas, beli kain baju, money changer, teksi station dan macam2 lagi lah.





Jalan raya pada siang hari memang tak pernah lengang. Dan 2 kali sebulan, ujung bulan dan tengah bulan, area ni pasti penuh dengan warga indon. Sebab mostly disini lah station mereka membeli belah. Terasa di negara seberang lah pulak. Aku paling worry if parking depan kedai sebab worry kereta terscratch. Bukan sengaja tapi bila diorang tu bawa barang takda nak tengok samada kereta yang parking tu kena or not, main terjah je. Kekadang telinga kereta pun boleh patah. Tu yang aku kalau boleh memang nak parking tepi2 office je.

Aha, ni walaupun agak basi dah tapi nak share gak. Masa visiting pergi rumah parent Matt masa xmas aku jumpa dengan cik comel2 ni.







Sebenar masa visiting hari tu, memang jumpa banyak kucing yang comel2 tapi tak sempat nak snap2 sebab hari ujan. Geram tengok tau. Yang kat rumah parent matt ni aku rasa nak curi je bawa balik. Nak pelihara kucing?? Takmo!! Takmo!! Taknak cam Mr Cegalo. Meninggal dan wat sedih sesangat. Taknak menghadapi perasaan tu lagi. Biarlah tengok dan meminati je tanpa memiliki.

Oh ya kan aritu aku dan adik2 convoy tengok wayang. Sesambil tu sempat gak buat menghancurkan aksi pelakon kat poster2 yang tersergam berdiri.







Hahaha!!! Bravo Bros! Bravo!!



And today, i just get my new 'eyes'. Tiap tahun pasti tukar. Ni aku tukar last minit. Hampir tak ingat, nasib tengok kawan hantar claim. Huh!! aku belum buat spek lagi ler tahun ni!! Next day cepat2 pergi kedai spek terus tempah satu. Hmm... tatau pa fesyen hah, so aku selamba je lah minat amoi dan lenlui kat kedai introduce kan fesyen terkini. Banyak yang try last2 beli yang ni. Yang lelain tu hampir sama dengan my previous spek yang style dia masih in.

K, got to go. Time to sleep. So U Think U Can Dance pun dah abis. Frust tengok Will, my favourite dancer keluar! Isskk!!! Issk!!! Don't forget, baca doa sebelum tidur..........


zzzyy-Sorry ek, n3 aku ceritanya lompat2

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)