Wednesday, February 3, 2010

Lately kat office takda lah busy sangat. Lagipun semalam sebenarnya boleh peaceful sebab ramai yang takda kat department aku. Seorang bos pergi Kuching day trip course, seorang cuti dan seorang lagi datang lambat skit dan one of partner pun cuti jugak. Tinggal aku with another partner, 1 processing boss dan our Biz Mgr. Masa datang memang aman damai tapi by 9am, perrgghh!!!! kena sergah dek boss department kat depan nun.

Sebabnya..... takda orang combination tuk buka fire prove cabinet dengan dia. Sebab bos yang pergi Kuching tu takda inform yang relief suruh tolong bukak. Apa lagi, me and another partner ler yang kena the blast cam api dari mulut naga tu. Dia siap cakap wasting their time lah tunggu2 orang buka tu apa semua yang nonsense lah. Last2 aku kata if takda orang buka, bom je lah cabinet tu. Kecoh je orang tua ni!!! Tak pasal2 kena leter sedangkan tu nothing to do with us langsung!!!!

Dahtu seksanya ooiiii. Sepagi2 tu dia dok membebel sesaja. Baik masih tentang cabinet tadi ataupun tentang kerja. Seluruh floor tu dengar suara dia saja. Aku sampai nak muntah darah rasanya. Bila dia agak stop beberapa minit sebelum aku lunch, datang lak seorang, orang sale yang turut punya volume rosak. Tension!!! Tension!!!

Bila time balik dari lunch dan diorang lunch, baru lah aman damai. Tu sekejap je tau, pastu sure macam burung berkicau lagi. Seksa zahir dan batin mendengarnya. Nak je aku rasa blast dia tapi mengenangkan orang tua, tahan aja lah. Takmau lak pasal tu dok bergaduh sakan. Tak berbaloi dan buang karan je. Bukan tak pernah kena sound pun tapi tu lah jenis yang tak peduli orang lain selalu ingat dunia ni milik dia je, sound seribu kali pun takda maknanya.

Eh, takda ke sudahnya if aku membebel tentang orang tua tu. Silap2 kang aku lak cam dia dalam blog ni :)

Hah!! kan last Dec aku ada ambik gambar kat studio dan gambar tu telah pun siap. Dan hasilnya. Hah... korang layan mata je ek.







Seksanya nak post tok gambar ni. If aku layak jadi model pun, rasanya tak rela aku bekerja dalam bidang ni. Sekejap je dok posing2 depan cameraman dah buat aku tension. Face down chin up! Face down chin up!! Hoh!! Camna tu????



Gigi!!!!!!!!!!!!!!!! Nasib sempat berus! Hahahahaa!!!!!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)