Sunday, January 31, 2010

Selepas tengok CSI Miami, 3.00pm terus turun town cari makan. Bengang gak fikir mana nak cari makan ni ya lagipun tatau nak makan apa. Weekend, memana shopping mall sure ramai orang dan susah cari parking. Ni lah yang aku malas. Akhirnya pergi Boulevard Hypermart, puhh!! ramainya orang. Parking pun susah, after seround shopping mall tu aku plan parking masuk bawah tanah je. If penuh keluar balik je lah. Surprisingly masih banyak parking lah kat bawah ni. Ni mesti ramai yang confuse dengan signboard yang kat luar tu terpacak kat tepi extrance dengan notice parking penuh. Yeyeyeyee!!!



Pandangan dari tingkat 4. Issk!!! Gayat aku! Tak larat cari angle yang ok skit tuk snap2 bertapa ramainya orang. Kebetulan everywhere ada offer CNY.

Tujuan aku lak, sudah semestinya makan. Makan Mee Udon!





Sedap tau mee ni tapi eh.... kat picha ni semacam je kan. Tak berani aku nak tulis pa menda. Korang fikirlah sendiri ya, if tau, ssshhhh........... simpan dalam hati ek :)



Yang sushi ni seksa makan tau sebab sauce tu ada wasabi. Masa masuk kat mulut, pejam celik dan keluar air mata. Hidung pun pelik semacam. Hate the feeling!!!!



Nasib ada Yam Latte yang sedap dibeli dari Tea Box ni. Minum je ni terus lega hidung dan mata.



Kopi 3 suku gelas RM2!!!! Caitt!!!



Walaupun kat mall ni ramai orang tapi kat gerai makanan lengang je. Hoh!!! 3.30pm lah, mostly orang dah makan tengahari ler.

Eh, actually boulevard ni ada taman kat open space yang berhampiran dengan tempat makan tu. Or dengan kata lain, tempat orang merokok sebab open space, takda ekon. Lama gak tak menjenguk kat sini.





See, no bad kan. Tenang mata memandang cuma tu lah yang tak best nya. Kat sudut2 tu tempat para remaja curi2 merokok baik lelaki atau perempuan.

Tu lah saja aktiviti aku hari ni selain dari duduk ngadap PC dan TV. Sekarang ngah tengok Dance India Dance season baru. Walaupun tak reti pa diorang cakap aku masih khusyuk gak tengok sebab ada Terence, mentor yang handsome. Disebabkan aku tengok Terence ni terlebih dahulu dari aku tengok Cyril simple magic so aku rasa lah Cyril tu ada iras2 Terence. Yang pasti, dua2 handsome, nice so see........ :p

zzzyy

1 comment:

  1. plan ka makai kia kami2 roy kemarik..aku nyu tertenguk ka mee nn nyak...hahaha

    ReplyDelete

tq, peace :)