Wednesday, March 10, 2010



Let me start my n3 with what i have for lunch today. Since he is on leave, abg long go and pick us for nasi lemak at Ipoh Kopitiam. Used to be my favourite place but then im kinda of boring with the menu. Stop and i guess for the next fews day, im gonna visit them again. Great thing, they have a new menus!!



Nasi Lemak Sayap ayam. Yummy!!! Especially the two wings. Love it!! Love it!!! Want more!!! Want more!!!! (aku kan pengila ayam)



Two clamansi and sprite logan (first time try, mesti menu baru ni).

Hari yang mendatar je. Nothing much happening. Cuaca masih panas tapi agak certain places yang hujan lebat walau hanya tuk 5 mins!



Apa aku nak cerita hari ni ya?? Ni tengah tengok GLEE kat channel 711. Lagu episod ni best2 and the best part is scene cikgu dia menari. Wow!!! Terus terjatuh minat aku kat cikgu Will kelab glee tu. Selalu gak tengok tapi cam biasa je just malam ni adegan menari dia buat aku sedar not bad gak cikgu dia ni. Tah pa nama sebenar pelakon ni, kurang perasaan aku but seriously aku dah terminat dia ni. Love the move, love the smile!

Tadi baca kat newspaper about result The biggest loser Asia. Wah!!!! Penurunan berat yang sangat drastik!!! Tak pasti berapa lama diorang dibagi peluang tapi menurut perkiraan aku, if lah 3 bulan, penuruan berat David tu adalah 1.6kg per day!!! Isskk cam musykil saja. Sedangkan dulu ketika kat hostel tu, purata penuruan berat diorang tiap minggu adalah 2kg! Ini kan pula per day?? If lah possible apa rahsia dia ya?? I mean rahsia yang bukan dengan pengambilan ubat2an lah, hanya exercise dan jaga pemakanan.

Glee dan abis, nak tengok CSI la pula. Lepas tu baru lah tidur. Camtulah time table aku setiap hari. Dalam 11pm baru fikir nak tidur. Selalunya ada je cerita kat tv tu yang aku tengok hingga 11pm.

K nak layan CSI dulu. Tak best if ada miss some scene. Goodnite and have a sweet dream. Don't forget say your prayer....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)