Monday, March 22, 2010




Monday, sudah semestinya hari yang terasa sangat lah malas nak turun kerja lebih2 lagi aku cuti 2 hari last week. Sampai je kat office ada lah pula case yang kena settle. Awal2 pagi lagi colleague dah poppet2 kat aku, suruh aku arrange ni arrange tu. Aduhh.......... belum sempat tarik bernafas dah ada lak case kebajikan masyarakat kena settle. Dahlah kat atas meja banyaknya kerja yang dah bersedia tuk diuruskan. Agak lari gak allignment awal2 pagi diserang case bertubi2. Bila dah tinggi hari sikit baru lah dapat berfikir dengan relax dan saksama.

Belum berjalan satu projek melancong, kawan dah offer satu lagi project jejalan ke Labuan. Dah lah dalam 2 minggu sebelum project utama melancong aku. Aiyoo.... If tak ikut, rugi lah pula sebab project ni more or less macam project reunion kekawan lama sebab yang dijemput bersama adalah orang2 yang pernah gila2 bersama aku. Kawan2 yang dah lama tak jumpa.

Tengok lah camna nanti, project akan berjalan if paling kurang 20 orang menyertainya and aku one of yang pasti kena ikut. Dah kata mungkin tak boleh ikut, kawan terus kata errr...... semalam je, pergi petang jumaat balik sabtu, just spend a nite at Labuan. Ok2lah. Count me in! :)


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)