Wednesday, April 21, 2010

Dua malam lepas, pergi makan lagi di Citrus. Kali ni ajak lebih ramai korum. Nak try makanan kat sana dengan lebih mendalam lagi. Tak puas makan dengan Ani that day sebab masa sangat limited.

Kali ni order agak pelbagai tapi takda lah sesedap mana pun. Tah samada aku sukar tuk dipuaskan atau makanan kat sana memang tak begitu sedap. Orang local buat bistro western memang sering mengecewakan dari segi masakan. Don't know why they never learn.


Chicken chop aku menu yang terawal sampai. Semua lapar tengok. Tu dua orang SIL aku yang asyik dok menghendap chicken chop aku.



Untuk minuman 3 milk shake, 1 banana monkey (juice pisang) dan root beer float. The drinks, sedap!



Antara menus, pizza, beef fried rice, seafood fried rice, baked mcbeef dan tah pa nama yang tengah tu, aku tak pasti.

Aku ni dah cam routine, hari-hari makan kat luar. Bukan kerana banyak duit tapi kerana aku malas nak masak lagipun lately terasa sangat-sangat letih. Kerja banyak di office so bila sampai rumah dah tak larat lagi nak masak memasak. Memasak ni most of the time, kerjanya memang leceh. Nak sedia itu ni potong sayur daging ayam dah sekian, pas masak pula kena cuci dan lap dapur bersih-bersih. Yang makannya hanya lah beberapa minit saja! Sungguh tidak worth kecuali lah bila aku nak makan makanan yang terasa aku masak lebih sedap dari yang kat kedai tu, baru lah aku masak. Tu pun sangat jarang sebab aku tak expert masak!!! Nyeh!! Nyeh!!! Nyeh!!! :p

Semalam first time makan kat chilli pepper restaurant. Makan nasi lelapan dan sea cucumber soup. Emm not bad juga boleh datang lagi. Harga pun amat berpatutan. Thanks SIL sebab belanja.


Lepas makan, lepak kat tempat kerja another SIL di Bintang Plaza. Dia kata ada sesuatu nak bagi and guess what?? Aku dapat pewangi tuk kali ke dua nya hari ni. Tadi di office Arina, bestfriend, bagi perfume by Kenzo. Ni SIL pula bagi body mist by Victoria Secret. Yes!!! Yess!!! Thanks so much SIL. Aku beruntung sesangat dikelilingi orang-orang yang pemurah. Semoga mereka di murahkan rezeki. Amin....

Esok dan jumaat aku cuti. Yahoo!!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)