Sunday, April 11, 2010

Duduk di rumah dengan feeling geram, dah online since 10am tapi satu habuk pun tak boleh buat. Masuk fb semua slow se slow nya. Aku tahu bukan aku seorang saja yang benci dan tension dengan service broadband celcom ni. Lately since dia orang launching tah pa benda, yang aku dengar ada lah tagline dia kata the fastest in Malaysia. Faster??? OOhh hanya tagline lah tu, hakikatnya service bak kata pepatah, jauh panggang dari api. Semua nya makin slow makin teruk even talian pun tah pa-pa, semalam hantar sms, hari ni baru sampai.
Apa kejadah tu?????

Ni aku tak pasti samada n3 aku ni dapat di publish. Since pagi tadi page not page not found. Boleh gila tahap cipan camni! Nak upload pic tentang holiday kat imperial hotel pun tak dapat. Asyik DC. Boring lah camni!!!

Tadi 1.30pm aku berhenti kat n3 yang atas tu. Lepas tu aku berjalan ke pasar ambik SIL balik dari kerja dan terus berjalan temankan mak beli gula-gula tuk dia jual kat sekolah. Sambil tu aku biarkan blog upload gambar. Fuh!! Nasib baik berjaya. Dibawah adalah gambar wajah excited ketika di Imperial Hotel hari tu.


Wajah-wajah penuh ke excited an.


Kampung girls and boys outz!!! EEhhaaaa!!!!!! Lompat-lompat macam mandi sungai di kampung. Cuma aku saja yang maintain lady like sebab aku tak reti berenang!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tarraaa!!!!!!! Ni lah bilik yang terpaksa melihat kerenah kami sefamily selama 2 malam tu. 2101!! Apartment with 3 bedrooms 2 bathrooms kitchen and laundry room. Kalau lah aku banyak $ teringin nak beli sebuah apartment macam ni. Bila lah agaknya yaa?? Atau sekadar angan-angan?? Moga-moga di murahkan rezeki.


Pemandangan bandaraya Miri dari tingkat 21!!! Bila pandang bawah tu nampak kecil je kereta-kereta, apatah lagi manusia.Sempat aku imagine kalau lah jatuh dari tingkat ni sure berkecai!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)