Saturday, April 24, 2010

Malam tadi celebrating birthday dengan keluarga. Walau tidak semua menghadirkan diri tapi cukuplah meriah. Tambah lah family aku memang jenis yang sporting dan gila-gila.


Bermula dengan makan-makan di Micheal BBQ and Stimboat. Semua bersemangat makan terutama mak. Perrgghhh!!!! Takda pandang belakang langsung.

Since orang ramai kat tempat tu, tak best gak nak buat upacara tiup lilin dan guna ours special costumes. Plan pun plan, last-last lepak kat taman permainan depan bilik sewa SIL. Nak buat kat rumah aku, tak sempat sebab SIL tu nak start kerja 8.30pm. Nurse kerja shift malam.


Datang je kat taman terus semua guna topi, tangkap gambar dan nyanyi. Acara potong kek hanya buat dalam action saja, tak sampai hati nak potong. Mungkin esok baru makan sama-sama tunggu SIL-SIL ku tidak bekerja. Dan.............. I LOVE MY BIRTHDAY CAKE VERY VERY MUCH!!!!!!


Tarraaaa.................... kartun berbaju kuning!!!!!! Pemberian SIL-SIL aku tersayang. Suka!! Suka!!! Tu lah semalam tak sanggup nak potong memana bahagian badan dia. If turutkan hati, birthday tahun depan baru nak makan (sebab masa tu mungkin akan dapat cake baru). Ai Ai Captain!!!!!

Petang ni pula ada happy hour dengan kekawan lah pula. Agak pack juga schedule aku tahun ni. Ramai yang ajak keluar sama. Banyak appointment yang kena re adjust. Kaf FB pun ramai kekawan yang wish happy birthday, sangat terharu...... Terima kasih semua atas segala wishes. Terima kasih semua sebab mengingati hari jadi aku. Uhuk... uhuk.... uhukk.. <<-------- nangis sebab sangat-sangat terharu.


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)