Friday, April 23, 2010

Dedicated to all the womans i love..........



This is me and today is my birthday :) Sudah jauh perjalanan ini ku tempoh. Banyak dah onak duri tawa gembira tangis derita yang telah ditempuhi. Ada kala aku kuat, sangat-sangat kuat namun ada kala nya juga aku jatuh tersungkur seteruk-teruknya.

Tapi itulah hakikat kehidupan. Umpama roda, kadang kala di atas, ada kala nya di bawah. Walau apa pun dugaan, semua itu harus ditempuhi dan hidup harus diteruskan.

Ini adalah antara wanita-wanita yang amat aku sayangi
dalam hidup di hayat ini.

A woman has strengths that amaze a men
She can handle trouble and carry heavy burdens
She holds happiness, love and opinions
She smiles when she feels like screaming
She sings when she feels like crying,
Cries when she's is happy and laugh when she's afraid
Her love is unconditional!
There's only one thing wrong with her

SHE SOMETIMES FORGET!!
WHAT SHE IS WORTH..........




Mak

Sembilan bulan sembilan hari mengandungkan aku dan melahirkan aku ke dunia ini. Seorang yang sentiasa gembira dan gila-gila. Kami umpama kawan. Pantang disebut about foods, sure dia sengih sakan. Kebelakangan, mak berselera saja tuk makan. Kadang-kadang sering kena sound dengan aku sebab kepoh mengalahkan TV3. Namun apa pun, aku sentiasa sayang mak.



My 1st SIL. Bestfriend mak sebab mereka sentiasa sama-sama bersemangat bila bab makanan. Seorang yang cergas dan tangkas. Orang yang selalu kena marah dengan blackie sebab walaupun dah ada hyppo masih gak menumpang blackie. Hahahahaa!!!!



My 2nd SIL. Seorang jururawat yang sering kena buli dengan adik-adik. Kecik molek tapi sekarang my 1st SIL sering bagi semangat, welcome to the club!! Sebab dia pun dah turut sentiasa bersemangat makan.



Ani. My colleague my bestfriend my sister my neighbour. Kat office bila nak tau tentang dia tanya aku, bila nak tau tentang aku, tanya dia. Sering kena bebel dan marah dengan mulut laser aku, tapi aku tetap salute dia, dia tetap sabar sebab dia tahu aku marah-marah sayang :p



Arina, another colleague and my bestfriend. Perangai dia more or less macam aku. Sentiasa bersemangat, tangkas dan fast learner. Ibu kepada 3 anak yang comel dan aktif. Sering supply imported chocolate.



Priscilla atau sering aku panggil LOT singkatan kepada Jenglot. My another colleague, my lunch partner. Soft spoken tapi hebat, mampu menjaga 4 naughty young boy at the same time!!!

This is all the women that i love. My friend my heart my soul. Aku sungguh bersyukur kerana ditemukan dengan insan-insan ini semua. Sentiasa memberi aku semangat, kekuatan dan salah satu sebab untuk aku teruskan hidup. When they are sad, im sad and when they are happy, im happy too...

Never take someone for granted
hold every person close to your heart
because you might wake up one day
and realise you lose a diamond
while you are busy collecting stones.



zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)