Saturday, May 29, 2010



Arrgghh tension tul. Aku rasa sekarang ni aku dah tak boleh nak bangun lewat lagi. Tiap kali aku bangun lewat tiap kali tu juga kepala akan sakit berdenyut-denyut. Sama dengan pagi ni. Semalam tidur kul 11pm then by 7.33am this morning dah terbangun. Nak tidur lagi tapi tak dapat, kepala dah sakit sangat sampai keluar air mata. Bangun berjalan terhoyong hayang kesakitan, masa gosok gigi masih dalam keadaan kurang setabil. Pastu cuci muka, keluar dari bathroom, aik! sakit dah berkurangan. Apa lah kepala otak ni, tak bagi chance tuk aku relax-relax late on the bed.

Jemur kain baju, huh!!! benci nya!!! banyak nyamuk!!! Terpaksa bakar bekas letak telur bagi nyamuk tu pening-pening sikit. Aiyak!!! rumput-rumput kat rumah jiran sebelah kanan kiri dah panjang. Bila semua rumput kat rumah sekeliling panjang, confirm nyamuk akan bermaharajalela. Tu lah kekadang weekend aku selalu bakar-bakar rumput kat belakang rumah tu menghalau nyamuk.



Emm mak dan apak baru datang. SIL2 nak bawa diorang berdua shopping tuk Gawai. Tu mak dah start menge'pump' sweets dalam balang. Chiayokk! Chiaayok!!!! Mak panda ni if bab makan, bersemangat sokmo.



K lah nak mandi pastu nak turun ke pasar, aduhhh sure ramai orang membeli belah tuk Gawai festival. aiyaakk!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)