Saturday, May 15, 2010

Semalam plan happy hours dengan colleagues tapi Ani and me ending up just lepak minum teh tarik cuci mata tengok orang keluar masuk bars and bistro. Memang kekawan lepak kat Cherries Berries yang berdekatan tapi we sort of malas lah nak masuk dalam CB tu. Too crowded dan humid dan berasap, so lepas balik dari Hot Spot makan-makan, just lepak minum teh tarik kat Antonio receipe (If tak silap aku lah) yang berdekatan. Tu pun demi tuk tidak menghampakan colleagues yang mencari kat dalam CB tu, masuk lah sekejap, less than 10mins. Perggghh!!!! Sakit tekak dan mata terus!!! Too smoky!! Cepat-cepat keluar dan terus balik rumah. Aiyakkk!!! Tak suka lah tempat tu.

Cakap kat Ani tak feadah-feadah langsung masuk situ. Buat rambut dan baju bau asap teruk. Bangun pagi tadi cam tersekat je tekak, cepat-cepat minum air banyak. Aiyaaa........ aku dah matang lah, dah tak suka tempat camtu kot. Masuk je aku kat situ pun, one of colleague bagitau, music dan live band kat situ tak masuk jiwa dia langsung! Hahahahaa!!!!! Cakap kat dia, dah tua kot :)

Oh ya baru je pengumuman tentang keputusan mengundi di Sibu. DAP mengalahkan calon BN. Well, for me, no comment. Aku tak berminat tentang politic ni. Ramai gak kat FB yang aku tengok bukan main emotional lagi dok bincang tentang topic ni. Well, hak rakyat tuk pilih sapa diorang nak sebagai pemimpin diorang so terpulang lah apa saja keputusannya.

Adeh, asyik menguap je ni. Elok aku masuk tidur. Today such a busy day!!! Tambah lagi lepas hujan lebat, sure seronok tidur. And............. issskk, esok kerja. Malasnya nak bangun..

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)