Monday, May 17, 2010



What should i write?? Takda idea ni weh, tapi rasa teringin sangat nak update blog. Tak senang hati bila blog tak update. Bila fikir tentang blog, selalunya terasa sangat lah banyak cerita, idea yang nak dikongsi bersama tapi bila dah depan computer, tangan di keyboard; semua idea hilang melayang ataupun tak tahu mana nak mula, camna nak karang cerita.

Aku salute dengan blogger yang sering tak kering idea. Ada-ada saja cerita yang dikongsi bersama even tuk 2 3 kali update sehari. Mana diorang korek idea hah??? Yang aku ni asyik cerita tentang makan sesaja. (dahtu je aktiviti yang sering aku buat) hehehhee :)

Sebenarnya aku dah tak sabar for my holiday trips which was less than a month to go. And tadi our coordinator msg bagitau start esok, airasia ada offer free seating tuk next year. Dah plan pun for another holiday tapi tempatnya biar lah rahsia dulu ya. Kena booked tiket dulu. Aku part organise ni ada lemah skit, amat-amat berterima kasih kepada Makcik Bidah yang bersusah payah uruskan holiday yang akan datang. Aku tahu uruskan hal camni, bukanlah mudah, banyak research, banyak info kena korek sana sini.


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)