Thursday, May 27, 2010


Today is finale of American Idol. Aku bukannya tengok sangat pun AI season ni just sesekali je, sebab tu aku tak kisahlah sapa yang akan menang. Tapi, sadly this was the last season Simon Cowell akan jadi judge AI. When they do the goodbye prelude to Simon, tak sangka aku terharu sampai menitis airmata. Hah!!! AI won't be the same again without Simon yang lancang, laser dan kekadang kejam. Yaaa, mungkin akan lebih menghiburkan dengan judge baru nanti tapi bagi aku yang mengikuti AI agak banyak season, we gonna miss Simon very much. And congratulate to Simon for the upcoming wedding!

Result AI, Lee juara mengalahkan Crystal. Ok lah suara boleh laku di pasaran. Rupa pun not bad, still young 23 years old. Tak terkata mamat tu bila diumumkan pemenang.

Hmmm.... seronoknya esok cuti kan. Pastu weekend 2 hari, pastu aku cuti sehari, pastu cuti umum 2 hari sempena Gawai lagi. EEhhh bestnya!!!! Cuti 6 hari!!!! Aku suka!!! Aku Suka!!!!! Lalalalaallalaaa...... hati gumbira....

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)