Saturday, July 24, 2010




Bomba!!! Polis!!! Ambulance!!!!
Tolong!! Tolong!!!
Adeehhh.... letih nya lepas buat kerja rumah.
basuh baju yang berlonggok-longgok
tanpa disedari minggu ni aku guna baju
banyak sekali!
Dan padan muka sendiri kena cuci banyak
minggu ni mak and apak tak datang
Drin balik dari hostel
tambah semalam hujan lebat di kampung
So minggu ni takda Dimas juga

Cakap tentang Dimas, tadi aku
baru je bagi Winda makan makanan Dimas
kat belakang tu.
tengah aku jemur kain baju
terkiaw-kiaw dia minta makan tapi
takut-takut skit
aku ambik makanan Dimas bagi dia
lepas tu datang para Aditya, ibu ayu dan lain-lain
duduk tengok saja Winda makan
eeehh kesian
tapi aku takda nasi
cepat-cepat masak
dah masak nanti aku bagi nasi dan sardine ya

dah 2 hari ni juga, Itam pandai minta makan
hari tu balik kerja tengok dia atas gate
eehh lama tak jumpa itam
ingatkan dah meninggal
so aku greet lah dia
usap-usap badan dia
terkiaw-kiaw dia
so aku bagi dia makanan Dimas
huh!! itam yang dah tua
bulu tanggal menanggal makan nasi Dimas?
lantak je lah
tu je stok makanan yang aku ada
dan semalam tengok je aku datang
terus dia terkiaw-kiaw minta makan
aiyooo!!!
itam dah reti minta makan
sekali lagi makanan dimas jadi mangsa
kebetulan semalam ada beli 2 bungkus
sebab ingatkan mak dan dimas datang

hari ni siangnya plan nak duduk rumah je
aku nak godem Farmville aku
baru je expand ladang tapi belum sempat
redecorate semua bagai
harapnya line berukben ni elok
lately asal 7.30-12pm asyik putus-putus je
tak boleh buat apa-apa
ingat aku nak tunggu lepas 12?
huh! elok lagi aku layan mimpi

k lah semua, nak membusykan diri
layan games FB


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)