Thursday, July 22, 2010



Rasanya sebab makan banyak ayam kot
Ni ngah MC setengah hari
rugi dh kerja sepagi tadi.

MC sebab ulser kat mulut menyebabkan
aku sakit sebelah kepala
yang ulser tu masih boleh tahan meskipun
walau hanya nganga mulut pun sakit
yang tak tahan nya...
kepala tu berdenyut-denyut
tambah bila dengar bising, keriuhan sesekali
para colleagues.



dari aku menahan rasa sakit kepala
sakit hati sakit jiwa
baik aku MC duduk rumah relax-relax
sungguh ni MC aku yang pertama tuk tahun ni
so far syukur alhamdulilah
kesihatan mengizinkan tuk terus bekerja
meskipun ada ketika
flat juga ah...

dalam sakit-sakit, selera makan tetap maintain
and sudah semestinya bermenukan ayam!!!!
Lalalalalalallalaaaaa.............



beli ayam sekor!!
sebelah roasted sebelah stim
makan nasi bubur dan sup daging halia
sebenarnya nak hantar tuk SIL yang sakit semalam
tapi bila msg, dia dah nak pergi makan lah pula
so simpan je
mana lah nak tau, hari ni aku kurang sihat pula

oh ya buat para Mirian, ini adalah menu kat
tempat yang baru 2 kali aku kunjungi, Nine to Five
location dia, di pelita commercial centre.
ni semalam aku dan ani pergi for lunch
mongolian and spicy chicken
dan sea cucumber soup.
sedap!!!!! and........... recommended


bab makan ni, aku dan ani pantang di introduce tempat baru
if dah suka pastinya akan pergi lagi dan lagi.
tapi if masakan tak sedap, siaplah kena promo dengan kekawan
if sedap lagi lah hangat promotion nya :)



Ehaaaa!!! ni gambar latest Dimas. makin besar lah dia.
makan pun makin kuat.
dah reti makan makanan selagi makanan anak kucing dia.
makin naughty, makin nak mengacau PC aku.
dah almost 2 bulan.


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)