Friday, August 27, 2010



tak tidur-tidur since sahur tadi
sibuk memesin kain baju
pastu dah berjalan sana sini
segar bugar mata
tambah lagi bila dah duduk depan PC
banyak games yang nak dimain

seawal 6.30am aku dah jemur baju
ops, for information,
aku cuti today and monday
saja perabiskan cuti
yang memang nak abis pun "_"

emm kat luar panas terik
kat dalam pun panas ni
hanya guna stand fan
kipas siling taknak berpusing
sejak malam tadi
adalah yang diroyan nya tu

plannya ari ni nak tukar kasut blackie
tapi cam malas je rasa nak keluar rumah
tengoklah sejam dua lagi nanti
kebetulan adik nak datang rumah
tunggu dia dulu lah

yang seorang tu masih tidur
hairan tul aku
dah siang-siang pun masih mengigau
suruh another adik simpan sesuatu
mostly adik aku tidur mengigau
yang satu tu lagi canggih
masa tidur boleh gelak-gelak
ingatkan dia gelak tengok tv
rupa-rupanya gelak masa tidur

sebelum tu bercakap tentang reload tipon
aiyak!!! banyak sangat aktiviti
masuk dalam minda ketika tidur lah tu

k lah adik dah datang
nak tukar tayar, nak buat speaker
lekat LCD dalam kereta
semua belas ikhsan adik...

zzzyy

2 comments:

  1. hahahahahaha sapa nda yg ktawa maia tdok nya..canggih mat gak..hahahha

    ReplyDelete
  2. hahahahaa!!! hairan mat aku meda cdak tok.

    ReplyDelete

tq, peace :)