Monday, January 31, 2011

kat office mostly dah holiday mood
dan ramai gak yang telah bercuti
agak sunyi but i like
tenang fikiran yang dilanda monday blues
kerja pun aku hanya buat yang KIV je
tak boleh nak buat kes baru
kes yang lama pun belum abis
masih banyak yang pending dan tergantung

luar kedai2 mostly busy
everywhere traffic jammed
everywhere ramai orang
nak kata shopping tak juga
cuma ramai orang berjalan

makan je aku stranded kat jem sejam
ingatkan nak pergi bank buat withdrawal
tapi everywhere ramai orang
dan ada lak system tengah down
last2 minta sos dari SIL
need money tuk beli barang2
tuk buat renovation belakang rumah
if tak beli hari ni
worry juga kedai akan tutup
sebelum sempat aku beli

ikutkan plan
para kuli bangla aku nak buat cuti CNY ni
nasib semua bahan2 dah ada
harapnya seminggu dua ni siaplah belakang tu
dah tak larat lagi aku
nak tidur dengan washing machine "_"

cakap tentang tidur
uyiooooo nak tidur dah
good nite alls

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)