Sunday, January 30, 2011

wooo!!!! wooo!!!
seronok2 menjemur baju
rupanya hujan di tengahari
hujan yang bukan sebarang hujan
hujan yang sangat2 lebat!
hampir memenuhkan parit besar
dan tadi kebetulan aku keluar ke kedai
hanya tengah2 jalan yang takda air
tepi kiri kanan dipenuhi air

ni pun masih hujan meskipun hanya renyai2
sangat best duk kat rumah dalam cuaca camni
main dengan Ava yang dah makin naughty



tadi masa nak potong kuku ava
terpotong kulit tangan dia!!!!
perrgghh!!!! luruh jantung aku!!!
sangat kesal sebab terpotongkan kulit jari dia
nasib nangis tak lama
pastu gelak2 lak dia
begitulah sayang, must be tough

then dia tidur baru aku potong kuku lagi
memang lah rasa taknak buat lagi
tapi if bukan aku yang potong siapa lagi kan
mak aku dah ban sebab dia memang
sah2 selalu nak potong isi kuku
selalu tengok dia potong kuku adik2 dulu
sangat2 dekat dengan isi

berpeluh truk aku potong kuku tadi
meskipun bawah kipas tak terasa sejuknya
dup dap dup dap rasa jantung
syukur takda pa2
jadikan pengajaran agar lebih berhati2

dan sejak ada Ava
kecuali malam pertama kami bersama
semalam akhirnya
kami kembali tidur di bilik tidur
tidur bersama2 dengan
penyidai baju
washing machine
sebab benda2 tu belum lagi dipindahkan
laundry room belum lagi siap!!!



ni adalah SBEU picketing
disokong oleh UTES
which happen last friday
kita hanya jadi pemerhati
dan bagi sokongan moral
sebab kita tak boleh join
unless lah picket kat premises sendiri

k lah terpaksa berhenti dulu
nanti2 ada idea aku sambung
nak kawan ava
mak lak nak masak
adik dan SIL2 tersayang
nak datang menyerang
aku masak sikit je tadi
tak cukup tuk semua


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)