Thursday, March 10, 2011

Anak aku dan anak Ani
sudah lah besar
sangat comel
(matilah kena sumpah, memuji anak sendiri)
kurang rambut
Darnish memang sedia kala camtu
Ava kurang sebab dah ditrim

semalam Ani datang rumah
di order khas tuk masak cecodok bubuk
sebab dia pasti buat
sedap dari aku "_"



taraaaaa..............!!!!!!!!!!
dua orang budak botak yang comel
beza umur exactly 3 bulan
Darnish 1 ogos
Ava 1 Nov
nanti bila dah sekolah
boleh masuk kelas sama

dua2 sangat aktif
suka melompat-lompat
semalam sama2 melompat
ava gelak sampai merah muka
seronok lah tu
ada kawan saing melompat

Darnish ni memilih
tak suka ditukar susu
dari lahir hingga sekarang
minum Smilax je
pernah ditukar dengan Susu lain
dia sanggup tak menyusu sebab tak suka

berbeza dengan Ava
kau sumbat apa saja susu
dia tetap menyusu
cuma....
badan dia sensitive
mudah allergic
perut dia tak tahan
since lahir
aku dah try banyak susu

smilax...
cirit birit!!!!
enfalac
cirit birit!!!!
NaN Alt110
bertahan 2 bulan
then allergic truk
muka merah2
gatal dan kurap
Sekarang..
AnMum
so far so good
last few week aku tukar lagi
sebab bila berak taik berketul
Dulac
aiyoooo!!! lagi teruk
gatal dan sembelit!!!!
sampai aku bawa dia ke clinic
kena bagi Parathon
nasib ok dahtu

sekarang masih Anmum
meskipun taik berketul
tapi dia tak sakit
tak gatal

harap dah besar nanti
badan lebih kuat
tak mudah allergic

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)