Wednesday, March 9, 2011

kerja asyik mengular saja
lunch break je dah dua jam
sebenar for the first hr
ada pergi office government
doing some personal business
lepas tu baru lepak awang mahyan
makan nasi lelapan

balik dari lunch lak
bercerita dengan Ani sesaja
kerja memang ada
tapi kena buat slow2 sebab boss
seorang ngah cuti so tak cukup
kaki tangan process
if create cepat2 nanti lari allignment ISO
terpaksa buat all over again

big boss aku pun berkeliaran saja
dia jenis yang tak kisah
asal kau buat kerja yang dia suruh

ada sekali tu
kawan minta tulung garukan belakang yang gatal
aku bagitau lah kawan tu
kenapa tak buat cam boss selalu buat
aku gesel2 belakang kat sudut frame pintu bilik boss
(which kebetulan belakang meja aku saja)
tetiba kena sergah dengan boss tu

hah!!! tiru cara aku!!!!
hahahahahahaaa!!!!
kena tangkap basah tengah meniru boss
gelak sampai keluar air mata
perasaan gak dia ek
yang dia selalu wat camtu :)

lepas tu arina melawat meja aku
bercerita lagi
sampai lah 5.15pm baru terhegeh-hegeh buat kerja
yang aku dah buat more than hour ago!
biasanya 10mins pun boleh siap benda tu
lalalallalaaa......

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)