Wednesday, March 23, 2011

hooh esok course weh..
boring! boring!
sekarang ni selalu tak syok if disuruh course
pertama, semua mau guna duit
kedua, meletihkan
ketiga, dah malas naik bilun
ke empat, sangat malas rushing2
cam sekarang ni
duk kat hotel
esok tak boleh bangun lewat hah
sebab bas bawa kul 8am ke training centre
if duk hostel ok skit
boleh bangun then breakfast
guna baju biasa
pastu relax2 bilik lagi
2 3mins sebelum kelas
baru lenggang2 kangkung
berjalan ke kelas
masa dalam flight tadi lagi tension
flight adalah pack
kena lak duduk tengah2
sebelah mamat india
sebelah mamat XXX size
aku terpaksa lurus kaki tangan
duduk diam2 kat tengah
lepas tu ada ketika dua2 tidur
berdengkur!!!!!
huh!!! aku rasa nak terjun dari bilun je
rasa nak jadi pembunuh siri
kat perempuan masa check in tadi
dah request taknak duduk tengah2
tapi since tu je yang available
on aja lah just cakap
taknak duduk dengan omputih
paling tak best
tak tahan dengan bau badan diorang!!
sampai kat KLIA jalan2 dulu
kan if balik otel boring gak
masih awal
if pergi shopping tak sempat
dah lewat lak
so might as well why not
jejalan kat KLIA kan
beli magazines, beli burger kings
which turn out, dah tak sedap dah
tak seperti dulu
atau aku dah banyak makan
so dah takda nikmat lagi
rasa burger king tu
dan bila nak teksi
masalah lagi
mamat cina tu trus duk cakap cina
tanya pii mana
aku hentam je kata residence hotel
pastu dia tanya lagi
kali ni aku belum belajar apa dia tanya
so cakap bukan cina
dia tanya u know where?
aku cam hah??
u know where?
pastu dia cakap cina lagi
malas nak layan
dia taktau mana tempat si Uniten
guna GPRS tak jumpa2
aku ngan kawan tak peduli lah
lantak lah
dia kan driver
pepandai lah dia cari tempat
masalahnya mana nak jumpa
dia spell Residence to Resident
dah Uniten to United
malas nak betulkan
lagipun aku bukan reti pun
nak guna menda nama GPRS tu
lagipun
sapa suruh masa kat airport tadi
belum gik bersedia
cepat2 dia suruh tutup pintu
sebab dia nak cepat
end up makin lambat
dia tatau tempat
eemm....
residence hotel better than dulu
dah renovate baru
tv pun dah ada 42" flat screen Viera
bilik cantik siaran tv pun more choice
cuma aku tengah kebangangan
janggal guna lappy without mouse
(pinjam lappy SIL)
ada bawa tapi....
instead of bawa usb wireless mouse tu
aku terbawa usb bluetooth!!!
aahh tidakk!!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)