Tuesday, November 29, 2011

horay!! horay! horay holiday!!
sangat best if cuti masa org tgh bekerja
so maksudnya masa annual leave lah :)
bangun around 9am
sebab semalam tengok last show twilight 11.30pm
sampai rumah about 1.15pm
terus makan, kebuluran!!

nak online tak dapat lak pula
mungkin sebab after heavy rain
seriously last nite really heavy rain
banjir
jalan kat depan rumah
apa taknya
parit dipenuhi tanah dan boleh ditanam bunga
really terrible drainage system

sekejap tadi hujan lagi
tapi tak lebat
but then now, dah panas terik
cuaca yang sangat tak menentu
susah nak buat planning tuk doing anything
lebih kurang dengan mood aku lately
asyik naik angin je
even me myself wonder why

most of the time aku naik angin
bila kat dapur
cos sangat tak suka
bila nak guna ni, takda
bila nak guna tu, takda
barang letak sepah2
bila nak cepat jadi makin lambat lak
sangat tak suka
sebab each and every second of my time count

and aku jenis yang cam
kat filem sleeping with enemy tu
mesti lekat balik at it on place
bila dah guna sesuatu tu
mesti letak kat mana kau ambik
if tak then aku gelabah
kerja cepat jadi lambat sebab mencari
i hate mencari!!!
mencari sesuatu yang tak sepatutnya dicari

and yet im still love cooking
masak tuk semua
gembira bila tengok diorang makan
cuma kekadang aku kurang sabar
bila kurang sabar
masakan pun kurang sedap
cooking without feeling
pasti kurang sedap kurang ummph!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)