Tuesday, December 20, 2011

good morning!!
semalam tak sempat update
so pepagi ni aku tempek sikit updating ek

tengah minum kopi
and dah menelan 2 batang sosej cheese ayamas
and to tell the truth
sedap..........!!!!!!!!!!!!
terasa menyentap2 cheese tu lalu kat tekak
tambah lagi isinya yang gebu
oooouyoooooo... nyamai!!

luar cam nak hujan
time aku bangun tadi memang mendung
then dalam bz2 masak bubur ava
and washing laundries, cuaca cerah
ni dah mendung kembali
nasib baik aku tak jemur kain baju
if tak,
kang menambah kerja mengangkut nya balik

rasanya office tak busy lah
even busy pun aku dah pandai work smart
disebabkan banyak kerja kena buat sana sini
so, production jadi slow
if, if lah hah cos so far belum lagi
if boss tanya kenapa slow?
senang je, bagi dia jawapan comman
kan kena belajar banyak kerja
of course slow kan sebab belum expert
aku pasti
101% dia tak berdaya nak terus bertanya
sebab dia yang buat hidup kita kucar kacir!!!!!

ala.. if dah expert pun buat2 tak expert
jahat kan aku
bukan apa
if dia tengok kau expert
makin banyak kerja kau kena buat
aku dah belajar dari mistake
edddeehh mistake ke?? hahahaa :)
makin kau cepat buat
makin kau cepat catch up
makin banyak kau kena buat
yang buat2 slow tu
akan buat sikit
bukan diorang tak pandai pun
saja work smart
management tegar kena layan
dengan perangai wat bodoh je
soo... kau selamat
dia makin bingung
lantaklah! sapa suruh tak reti managed branch
dok huha huha huha
tentang kehebatan dia watpe
cam dia sendiri buat semua to make
the thing sucess!

opss terbebel lak
nak mandi! nak mandi!!
kang cam mimpi malam tadi lak
terlambat turun!
see ya and have a nice day...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)