Sunday, December 4, 2011

lately selalu pergi berjalan-jalan
sebab ava dah pandai tension duk rumah
if tengok orang berjalan
pasti nak ikut or merengek2
cam hari tu adik pergi berjalan
dia nak ikut tapi sapa ler nak bawa dia
kecuali lah aku yang berjalan
dok merayu rayu aku
merengek2 minta peluk
semua serba tak kena
semua serba tak mau

last2 bawa dia car drive
baru puas hati dan senang hati



ni dia gegurl yang makin nakal
dibelikan bag barbie
rajin usung sana sini

kan pernah cakap
rasa nak muntah pun ada
sebab asyik beli baju colour pink tuk ava
masalahnya... mostly baju yang cantik
tu semua colour pink!!!
short pink
tshirt pink
even kasut ciplak adidas dia pun colour pink!!!
lady in pink!!!



ni kisah kat merdeka mall
orang dah reti dan berani main
kereta music yang goyang2 tu
sangat teruja
even dah berani berdiri lepas tangan
jumpa kerusi urut pun sibuk nak duduk

if dibiar lepas berjalan
ada je tempat dia berhenti tengok & pegang barang
if jumpa budak
terus nak buat kawan
if budak tu tengah makan lak
terus minta
alahaiii anak aku ni
tak senonoh perangai

pernah nangis masa kat clinic
gara2 tengok orang makan cakoi!!
tangan dah sedia dihulur
aiyooo lenkali nak pergi memana
kena bawa bekalan!!!



saturday pergi parkson
tengok section ni
sangat2 cantik and sweet
rasa nak semua patung2 tu
bila aku start tengok2
mak tarik tangan
tak boleh beli sebab dah banyak kat rumah

serious, memang ava banyak anak patung
ada bebear, crocodile, fox, semut, garfield
hyppo, tweety dan banyak lagi
even if aku tidur selalu membebel
baring je pasti ada patung dia around
or if mood elok
aku turut peluk patung2 dia tu :)

mostly SIL2 dan adik2 yang belikan
dan there was a season
kita orang gila main kat funfair
banyak dapat patung
tu ler yang semua bagi ava
sekarang ni dia suka hyppo dan fox
ekor dan kaki fox tu dia sapu kat muka
masa nak tidur

and addicted to selimut mak
which sekarang dah official jadi milik dia
terpaksa beli satu yang baru tuk mak
apa taknya memalam mereka berdua
sering berebut selimut
bila ingat buat aku senyum
cam cerita P Ramlee
bila ava tarik, mak takda selimut
bila mak tarik, ava lak takda selimut
yang ava ni pun satu
selimut sendiri totally dah taknak guna
ditolak ke tepi
selimut mak tu seronok tuk cium2
ayoyoyyoooo..



orang excited tengok patung
termasuk aku
rasa nak beli semua!
comel2
tapi mana ada duit weehh
bukannya murah pun patung tu
lagipun dari aku beli patung tu
baik lagi aku beli ni...



2 pasang baju tidur
satu tshirt
satu jean baldu
dan satu pinggan makan
cost me about RM128!!!
mahal kan baju bebudak sekarang
takda yang rega belasan ringgit
semua puluh2
yang jean tu RM33
tu pun after 50%!!!
if belum, serious aku taknak beli
or lebih detail, tak mampu nak beli
dan rasa not worth to buy
RM66, banyak barang boleh beli

aku paling suka jenama baby kiko
sebab design dia cantik2 comel2
tapi agak mahal
selalu beli if ada sale saja
if seluar tidur RM29.90
dan baju tidur pun RM29.90
tak worth beli kan
baju sekadar tuk tidur maa
tapi if ada duit lebih
apa salahnya kan
sebab quality kain selesa dan cantik


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)