Thursday, March 29, 2012



aku emergency leave hari ni
ava demam dan batuk
taknak berenggang dengan aku
taknak minum susu
taknak makan
terpaksa sumbat apa2 saja makanan
tiap kala ada kesempatan
adalah makan bubur sesudu dua
makan apple
makan roti kaben direnda dengan susu
tu aku curi2 bagi dia minum susu dengan sudu



ni dia tengah tidur
bangun seawal kul 4 pagi
merengek2 sampai suara pun serak
seawal 6.30 pagi dah bermain dengan kucing diluar

melayan budak2 ni kekadang memang geram juga
lelebih lagi aku yang kurang sabar ni
terutama dia banyak songeh cam ava
demanding, mau itu ini
yang sakitnya sebab dia belum reti bercakap
kekadang marah gak dengan dia
tapi bila tengok muka dia especially masa tidur
sayu rasa hati, rasa amat2 menyesal marahkan dia
bukannya faham apa pun
yang dia tahu, rasa nak dia saja



mak kata if ava tidur
aku pun harus tidur
kang nanti dia bangun aku lak nak tidur
tapi time dia tidur aku ngetop
sebab if dia bangun memang takda chance nak ngetop
so serba salah ah

k
takda breakfast takda lunch
nak cari makanan!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)