Saturday, May 26, 2012

kat rumah
bangun je pagi tadi around 8.15am
terus cuci kain baju
masak bubur tuk ava
dan masak nasi
cepat2 worry kang nanti ava bangun
sure dia nak bergayut saja

mak n apak balik kampung
ada gotong royong
tapi nanti balik lagi lah
sebenar malam ta
di nak balik semua
tapi ada uncle datang rumah unplan
so tak jadi
sebab by the time diorang balik
dah lambat
so kita pergi makan luar je lah lepas tu
dah lambat tuk masak (alasan)
sebenarnya sebab malas :)

baju dah dibasuh semua
tapi tak berjemur lagi
cuaca mendung
if sidai then hujan
menambah kerja aku aja

 teettt...........!!!!!!!!!!!!
n3 stop 3 jam disini

bagi ava makan bubur
taknak disuap
nak sendiri suap
kali ni tak messy
dia suap dengan baik sekali
if ada sisa kat mulut
dia pandai dah kaut dengan sudu
bersihkan tepi2 mulut tu

lepas tu mandi
masa pakai baju
dia bermain kat atas katil
(of course main kejar2 dengan aku)
nak powderkan dia lari
nak pakaikan pampers dia lari
dah aku kata jangan main tepi sangat
dia nak gak
akhirnya patung semut dia jatuh dari katil
aku kata hah tengok tu dah jatuh
sure sakit dan nangis

dia tergaman
dah aku turunkan dari katil
dia terus peluk patung semut tu
pelukan yang erat ok
macam if dia sakit or nangis
kita peluk dia erat2

so sweet so cute
dalam umur semuda tu dia dah reti camtu
then baring nak tidur
masih lagi peluk patung tu erat2
sekejap2 dicium dia
aku senyum manjang je tengok
menular some sort of nice feeling inside
tak boleh nak digambarkan

sekarang dia dah tidur
lepas tidur baru boleh berjalan to town
or mungkin bawa dia pergi boulevard
if dapat, bawa tengok mini concert
ada hafiz ada dayang nurfaizah
ada bob
if tak ramai sangat orang lah
if ramai, tak koser lah aku





zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)