Sunday, May 27, 2012

wasehhh2
tadi aku menjadi gak tengok hafiz nyanyi
meskipun hanya nyanyi 6 buah lagu
tapi sangat berbaloi menunggu sejam setengah
tambah lagi aku dapat bersalam dengan hafiz
taknak cuci tangan boleh? :)))

asalnya dalam program, acara start kul 8
fine memang start kul 8 pun
tapi setengah jam acara lawak n soal jawab
siapa jawab betul dapat hamper
not bad juga tapi aku segan lah nak participate
meskipun tau jawaban
segan  if masuk tv

then ada persembahan live band dari kuching
about half hour
then ada penyanyi iban about 15 mins
lepas tu ada pemain violin
bawa 5 lagu about half hour
pemain remaja tau baru 15 tahun
sangat pandai main
terpegun tengok

lepas tu baru hafiz keluar
semua excited
yeahh, no doubt
suara hafiz memang lantang dan merdu
vocal dah fit
takda sumbang mambang
tak menyesal tengok

kebetulan tengok dalam keadaan yang amat selesa
ada khemah besar
bangku dunlop
tak begitu panas sebab ada kipas

sebenarnya mini concert ini adalah
sempena dengan pelancaran expo
small and medium business industry
anjuran MITI dan SME Corp
dan Ani ada joined buka one booth
tadi masa aku datang semua booth dah takda orang
seharian melayan kepanasan dari tar jalan raya
yang sudah semestinya sangat menyeksakan
sebab tapak expo tu adalah kat parking space
so tau2 lah camna panasnya
lebih2 cuaca Miri yang tengah panas dan kering ini


tapi takda picha lah ya
bateri tepon aku kong sebelum Hafiz start pun
lagipun aku duduk belakang
if ambik pun tak clear
hanya cahaya saja

k lah dah nak kul 1am ni
nak meluruskan badan kat tilam dulu
nite2





zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)