Tuesday, May 29, 2012

tengah layan sinetron indon DEWA di channel 142
sambil tu menunggu kek hati yu masak
yeaa... aku buat kek loorr
a few times dh buat tapi sering tak pasti
tiap kali nak buat confirm akan consult Ani
imagine that, nak beli liquid browing sugar pun tak reti
hohohoooo :p
kat kedai tipon Ani lagi
tanya, camna rupa nya benda tu

ava dah balik kampung
dah mula rindu dia pun ni
tadi aku keluar makan
terasa janggal takda dia bersama
tambah malam tadi dia agak demam
sumbat hidung n tak dapat tidur
bangun dari kul 2 hingga kul 5am
then bangun lagi serentak dengan aku kul 7am

lepas tu nak bermanja saja
bawa dia car drive, dia nak tidur
tapi bila dah sampai rumah
dia bangun dan marah taknak berhenti
tapi terpaksa lah sayang
mummy kena pergi kerja
kesian tengok dia ditinggalkan

then perjalanan ke office yang amat panjang
biasanya 10-12 minutes
hari ni lebih sejam!!!!
jalan jammed!
ingatkan JPJ road blocked
tapi rupanya ada accident
kancil dengan saga FL
keadaan yang agak kritikal bagi kancil
tah camna keadaan mangsanya
hopely takda apa2 lah
ketika melintasi dah takda orang
takda gak aku nampak darah berciciran
tapi yang pasti kedudukan passenger seat 
terpenyek menjadi setengah!!!!
dan dengan jalan yang sehala
kancil tu dah berkedudukan melawan arah!






















keadaan jam sepanjang lebih kurang  4/5 km
tu tengok wira yang agak ketengah jalan tu
aku pun tak faham apa motif driver dia camtu
menghalang para penunggang motosikal
nak kata dia nak tengok depan tak logic juga
sebab bukan sebelah seat driver
dahtu asyik cam nak jalan kat antara dua kereta tu
nak cepat tapi at the end
dia belakang aku juga
bila melintasi dia aku tengok
hoh!!! lady driver yang rakus!
driver merbahaya, dahtu bawa budak lak
sungguh tak rasional

ketika cerita tentang accident ni dengan colleagues 
sorang colleagues tu cerita
ada sekali tu dia tengok pemandu memandu celok mencelok
tiba kat traffic light
tah berapa orang takda lak aku tanya
tapi ada pemandu lain yang naik berang 
keluar dari kereta n ketuk cermin kereta dia
takda pun berani
dia terus melarikan diri
orang macam tu memang nak kena once in a while
if cara dia memandu tu
merbahaya dia sendiri lantaklah
tapi if membabitkan orang lain
sungguh tak bertamadun

k lah dah 12.33am ni
rasanya kek aku dah masak tu
esok aku showoff result ek :)





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)