Sunday, May 27, 2012

unplanned plan
pagi shopping barang keperluan ava
susu, pamper, powder
semua almost out of stock

then jemput SIL yang nak lepak rumah
sebelum balik pergi town tuk breakfast/lunch
balik rumah, ava tidur

relax2 sambil ngetop
baring2 
then mak dan adik2
plan nak shopping tuk barang 
yang nak dibawa balik kampung esok
isskk..... ini tidak adil!
aku masih bekerja
ava dah bercuti!!!

cadangnya pergi kat town saja
aku tinggal sebab another SIL masih tidur
lagipun tunggu dia start kerja kul 5 
tapi congak sana  congak sini
diorang nak pergi permymall
eh aku pun lama dah tak ke sana
so ikut sekali lah

sampai sana shopping kat giant je dah lebih sejam
kelenguhan menunggu
beli sekor ayam giant
pergi foodcourt atas, melantak

lepas tu lepak servay
asalnya temankan mak beli tepung beras
bila balik dalam kereta ava dah bangun tidur
siap merajuk n menangis
so hiburkan dia
ajak jejalan kat servay
tadi dah beli sepasang baju
beli lagi sepasang baju
huh, kang lama lagi 
ada lah yang aku beli
mak show kata ni cantik
show itu kata cantik
eehh semua cantik hah
baju gegirl memang comel2 pun

dengar pengumuman ada johnson baby photoshoot
organise by johnson's n johnson'
hanya perlu beli product johnson' RM15 je
so why not hantar ava kan

masa aku sampai kat tempat photoshoot tu
terus sorang mamat bagi form suruh joined
macam tau2 aja niat aku
lepas beli barangan johnson' terus ava digambarkan
eemm... muka takda senyum langsung
disuruh duduk kat kerusi gambar mickey mouse
banyak sibuk tengok gambar tu dari digambar
disuruh senyum langsung taknak

tapi aku paling suka tengok
bila dia pandai posing tepi
cuma bila dah tengok gambar tu
takda lah posing tepi
shoot kat muka hingga dada je
tak sabar nak tunggu gambar tu next week
soal menang ke tak menang tu belakang kira
yang aku suka
dia ada gambar cam kat studio
hanya perlu bayar RM50 tuk dapatkan CD
dan sehelai 8R photo

eehh esok ava mak semua nak balik kampung for Gawai
aku masih berkhidmat sehingga 29hb
sure rindu sesangat kat ava 
isskk... nak cium dia ah..
papaiii






zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)