Monday, June 4, 2012

Lagi Lagi Ava

anak dara aku si ava
makin hari makin nakal
makin banyak perkara dia reti buat
baru sekejap tadi aku dan mak
gelak bagai nak rak

dia ambik panty liner kat dalam cupboard
dia tau mana nak letak pun
dia letak kat celah paha!
hahahhaaaa!!!!!

really fast learner
if kau sebut 1 2 3
dia dah tau susunan 1 to 10
cuma five tu agak ragu2 sikit
if lagu thousand year by christina perri berkumandang
sure dia cam bunyi langau nyanyi2 sama

by the way, umur dia sekarang 1 tahun 7 bulan
masih belum fluent bercakap
tapi dia faham apa kau cakap
most of the time if dia cakap
cam bunyi bahasa German

dah reti tengok kartun
favourite upin dan ipin
(sekarang dia tengah tengok)
dan juga tom & jerry
serta oggy & lipas

























sering act so cute
pagi semalam
dia bangun paling awal
goyang2 badan mak bangunkan dia
begitu juga adik
aku dia tak kacau
lama juga dia begitu
ada ketika dia bertentangan mata
dengan aku yang baru bangun
terus sebut 'sshuuuu'
hahahaaaa!!!!
dia nak menyusu padahal
tu ler yang bangunkan mak dan adik
riak muka dia ketika tengok aku buka mata tu
pergghh!! berseri-seri sangat happy


zzzyy










No comments:

Post a Comment

tq, peace :)