Tuesday, June 5, 2012

tengah tengok masterchef celebrity kat channel 104
eehh.... tak begitu best lerr
cos banyak drama dari masak
siap nangis2 emo2 sedih
ingat kat previous episode
ada seorang celebrity tu
siap nangis bila disuruh masak guna durian
menangis sebab dia tak suka makan durian
soo... apa kess lak nak nangis2
if memang pandai masak
orang suruh ko guna apa pun ok maaa
tak perlu nangis2 lak
eehhh... tak suka dan tak faham aku
since then aku tak tengok lagi
tah sapa menang aku taktau
eh tetiba nak tau lak ni
jap lagi aku goggle cari pemenang 
nak tau..... goggle sendiri :)

start dari kul 11.00 keluar rumah dah
hari ni dan esok aku cuti
ehh jeles lah jangan tak jeles
aku cuti lagi ni :p
ok back to story hari ni
bangun pagi lenggang2 kangkung
tetiba mak tanya brapa hari bulan
5. kenapa lak?
ehhh... hari ni mak ada appointment kat clinic lah
regular check up
lerrr.... dia baru perasaan

hantar mak pergi poliklinik
then aku bapak n ava lepak kat bakery
sambil tunggu kereta dicuci
ava lak lepas mandi sekejap terus tertidur
tidur yang amat nyenyak
pastu tunggu mak kat parking lot
dari kul 12.30 sampai lah 2.30!!!
see! see! so the lama kan
nasib baik ava tak buat hal
seronok saja dia

sekejap2 bermain dalam kereta
sekejap2 bermain di luar
tengok VCD nyanyi2 lompat2 panjat2 car seat
makan kropok minum soya bean
dah cam kat rumah lak macam2 ada
tambah lagi parking kat dalam khemah
last week ada orang buat expo kat parking lot tu
khemahnya belum berbuka
tu ler yang bestnya tak panas

lepas mak settle semua
kita makan dulu!!!!
pergghh!! nasib mak dah heavy breakfast
if tak, kebuluran dia menunggu
aku n apak dah minum kopi kat bakery
makan nasi lelapan
mak memang sah kebuluran gak 
dia pekena dua pinggan nasi!!!
hahahaaa..!!! tu dia mak aku
dah kenyang baru muka makin berseri2

pastu lepak umah sewa adik n SIL
takda buat apa pun
kebetulan diorang pun nak balik rumah aku
so sekejap jer pastu balik
baik cabut before 5pm sebelum jalan mancet!
orang kan nak balik kerja
lagipun, Miri, pusat bandar memang jammed 
sebab hari pertama bekerja selepas cuti panjang kot

ni tengah tunggu kek hati yu aku masak
masih teringin nak makan
lagipun sekejap dan simple je buat kek tu
cuma lama tunggu dia masak 
nanti aku bagi resepi k
sekarang ni tak best sebab takda picha
henpon masih buat hal
adik dah hantar spital
katanya screen rosak dan dah diganti
tapi tadi nak pakai, tak dapat on lagi
aiyooo....
ni adik tengah repairkan
harapnya dapat lah tu
dah start tension ah takda tepon ni
yang tensionya
hilang semua no epon kekawan
tah kat sim kad ada ke tak, tak pasti
bukan taknak copy
tapi cam takda function copy pun
or memang auto copy
tak pasti aku
bab it ni aku lembab skit
or bukan sikit....... banyak! 

k na layan CSI 
nite2





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)