Tuesday, September 24, 2013

GAMES


antara permainan yang  aku suka sekarang
POU
orang mungkin dah berkurun main
aku je yang baru excited nak main
baru level 44 pun

yang tu pic POU
aku & SIL
suka melawat sesama sendiri
but lately dah malas
paling mengelikan hati
bila POU tu lapar
bergegar2 biji mata
muahahahaaa!!!!


yang ni all time favourite!!!!
dah level 98 dah
seronok main ni
kau buat baju
then jual
bila dah banyak duit
boleh besarkan boutique
boleh beli banyak2 deco
so da seronok

dan selalu update juga
theme dia bertukar2 mengikut musim
sekarang ni
Fashion Storey Fall
ada fesyen baju baru
boleh try if suka game buat2 baju
deco2 boutique


ni antara permainan yang begitu berjaya
confirm buat addicted
sekarang dah level 201
adalah sekali tu dulu
aku berhenti dalam 2 bulan
sebab tak boleh nak guna LIFE yang orang bagi
tiap kali buka life tu
confirm skrin tu tutup
leceh sesangat

nak uninstall
tapi orang kata
nanti start dari level 1 baru
waktu tu aku dah level 165
fuh!!! takmau lah

tapi at last aku dah give up
taknak main lagi
uninstall
and try install balik
yea!!!! dia resume back to exact level
suka! suka!!
sekarang addicted kembali


ni pulok Pet Rescue
game yang baru nak hot
so far dah level 104
yang ni tak sengaja install
kerana dah give up dengan CCS
tu ler yang aku download ni
which now addicted juga
cuma masih tak ramai yang main
so susah nak dapat LIFE

k lah 
tu ler antara
games yang aku addicted to
korang camne?


zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)