Monday, September 23, 2013

Jantungku Copot!

huh!!!
til now badan masih rasa bergegar
darah turun naik

tak sure
Shock
or
marah
yang menguasai

on da way pergi office tadi
as usual
if nak laju (80km ke atas)
of course guna lane laju

after traffic light
nak naik bukit
if course speeding naikkan speed
biasa aku bagi ruang
at least cukup sebuah kereta
dengan kereta depan

ni sebab baru stop kat trafic light
of course semua masih slow kan
memasing tengahkan momentum
tetiba driver proton wira
menyelit depan aku

hoiiii!!!
tak cukup ok
badan dia ngam2 je tuk aku rempuh
hone besar n pjg ok
aku jarang buat
kalau setakat biasa2 aku tak kisah
ni aku yg terpaksa tekan brek berabis
fuhh!!! nasib lepas

dah kereta mmg byk
mana dia nak pergi hah?
laju mana pun tetap cmtu juga

mungkin tau aku marah kot
dia tukar lane slow
tak berani bersaing sebelah aku
ada ketika dpt tengok driver
perempuan jahanam ok
tengah main tipon!!

aku terus mode marah
oh lagu rock yang
kau sendiri pun
tak reti apa kejadah dia kata
dengar music je

k lah

hv a nice Monday

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)