Monday, December 30, 2013

Cuti terakhirku tuk 2013

Wahhh enaknya cuti
Meskipun hanya setengah hari
Aku gunakan hanya berehat

Balik rumah terus mandi
Bersukaria dengan ava
Layan junkfood bersama
Sambil tengok tv
Then kul 3 dia tidur
Aku n mak lunch

Lepas lunch terus baring2
Tengok tv sambil main hp
Tiba2
Cuaca yang panas
hujan lebat
Bertepiaran aku n mak angkat jemuran
Nunup pun terbangun
Aik! Lately 3 4 jam dia tidur
Ni skjp je

Main dgn dia kejap
Bagi dia ubat batuk
Sejak demam panas aritu
2 3 arini
Batuk seolah nak bertapak
Setengah jam kemudian dia tidur lagi
Termasuk aku sekali
Bangun
Tengok jam dah almost 6.30
Tu pun susah mata nak buka
Ava lak kena dibangun
Almost 7.30 bangun

Seronok cuti camni
Relax sepenuhnya
Despite pagi tadi
Aku kerja lari sana sini
Cuba nak setelkan semua yang urgent
Before kul 1pm
N alhamdulilah managed all perfectly
Partner keja lak on MC
Huh, dia ni memang problem
Selalu MC after weekend or holiday
Tak hairan if mgmt ambil tindakan
Bukan tak dinasihatkan pun demi kawan
Tapi sikap drunken master dia tu
Almost tak terkawal

Well
Beginilah aku akhiri cuti terakhir 2013 aku
Hv a nice week




zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)