Thursday, January 23, 2014

Hari2 yang sentiasa lembab
Hari2 yang sentiasa hujan

Masa2 macam ni lah
Aku amat menghargai
Dengan adanya washing machine
Meskipun kain baju kering kesejukan
Sekurang2nya takda lah bau semacam
Tambah lagi sekarang
Dah ada pelbagai jenis softener
N if nak canggih lagi
Adanya dryer dicipta
Semua serba canggihkan
Tapi aku
Setakat ni masih tak memerlukan benda tu
Just if ada duit lebih
Apa salahnya kan
Tunggu lah
Tunggu aku kena loteri
Hehehee...

Tahun baru
Kerja aku pun ada perubahan sikit
After berunding dgn ladybos
Aku diberi green light sepenuhnya
Tuk claim OT
If hari ni lebih 15mins
Esok 15mins
Aku boleh combine jadi 30mins
Sebab OT boleh claim after 30 mins onward
So far dah 10 hrs OT aku
Bolehlah cover parking cupon

K lah
Takda cerita sgt ni
Lembab cam cuaca juga
:-) :-)







zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)