Saturday, March 8, 2014

Coretan bangun pagi

Huh lega...
Semua back to normal
Aku dah start kerja
Ava pun dah sihat

Cuma cuaca kat miri ni
Baru start jerebu
Elok kat dalam rumah je
Pengalaman masa ava sakit
Agak men'torture'kan
Tidur tak tentu
Siang cam malam
Malam cam siang
Badan pun lemah
So sebolehnya
Hujung minggu ni
Nak rehat kat rumah je

Kerja pula
3 hari aku cuti
Balik office je
Cam longgokan sampah
Kat tempat kitar semula
Why i said that?
File tu banyak yang dah usang
Tapi masih digunakan
Some files customer tu
Dah wujud sebelum aku lahir pun

Tambah office yang tengah di renovate
Meski tak sama floor
Tapi debu
Alahai azabnya
Yalah beberapa jendela kat pantry je
Yang boleh dibuka
Kat bahagian office
Semua window mati
Berpusar2 kat sana saja le debu tu

Oklah
Rasa cam nak sambung tidur
(now 8.21am)
Ava masih tidur nyenyak sebelah tu
Bapa saja yang dah cam tin kosong kat dapur
Kung!! Kung!! Kung!!
Batuk yang tak sudah2

Orang tua tu susah nak sembuh
Merokok bertali arus
Minum kopi confirm lebih dari 5 gelas seharu
Aku beli 3 IN 1, 100 sachet tu
2 or 3 weeks je dia habiskan
Kau larang kata dia over sangat
N slow down skit
Naik marah lak dia
So sukati dia ler
Sebab yang menanggung sakit
Bukan kita pun

Harap aku dah tua nanti
Tak macam tu ler
Makin tua makin tak mendengar kata
Makin berfikiran cam budak kecik
Confuse membezakan mana yang harus dan tak
Orang nasihat tuk kebaikan
Buat dimarahi pula
Fuhhhh!!!





zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)