Wednesday, April 23, 2014

Happy Birthday to Me..




happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday tooo meeeee............

yea! hari ni birthday aku
yang keberapa
eeh secret
yang pastinya hati masih muda :)

syukur alhamdulilah
kerna masih dilanjutkan usia dibumi tuhan ini

takda ler celebrate besar2an

kat office kawan2 throw a simple birthday party
memang dah aku duga pun
it;s our tradition
akan celebrate birthday each other
kebetulan bulan ni aku seorang je
so tadi masa tiup lilin
cam memalu kucing lak
eh janggal tau
biasanya aku yang selalu organised
ni orang organised tuk aku lak

anyway
thanks so much buat kawan2
yang bersusah payah uruskan
with a very delicious chocolate cheese homemade cake
yang amat2 sedap
sangat moist dan yang best nya
tak manis
tu yang semua sangat suka

balik kerja terus jejalan dengan adik
while waiting for SIL balik kerja kul 8
lepas tu adik belanja dinner kat dynasty hotel
huh!!
kenyang sesangat!!!
makannya cuma 2 orang
order pelbagai
lamb chop, hainan chicken rice, something cam beef curry
salmon soup with garlic bread, lasagna
fuhhh!!
thank so much adik n SIL
sayang another SIL tak ikut
kebetulan dia outstation
if tak
confirm more happening

dengan family lak
semalam dah makan2 kat rumah
simple je pun
just seronok kumpul sama2
beside 2 orang adik takda, offshore
and SIL yang outstation

and for present
adik belikan broadband digi
so ni aku online guna PC lah
lama tak guna pun
sebab takda broadband
kebetulan masa balik tadi
ava dah tidur
so senang sikit nak guna pc
takda orang menyibuk

oklah
tu je 
nak tidur
dah kul 12.07am
nite2

 zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)