Thursday, May 15, 2014

yeah!
rasa cam monday
busy memang tetap busy

but happy
manage to taip surat2 dengan banyaknya
and clear up my workstation

hopely by end of next month
misi tolong kawan clear paperwork dia
akan siap sebelum dia bersalin middle july

lately 
aku banyak ditugaskan menolong colleagues2
which end up akan menjadi kerja aku

sekarang apa yang aku buat cam rojak
everyday struggle agar dapat buat in time
so far alhamdulilah 
i managed to handle it 
even not quite smooth 
tapi there is a day i do it
almost perfect!

most colleagues scary buat kerja cam aku
even aku dulu pun sangat takut
sebab everything kena catch up cepat
but then berkat nasihat bestfriend
bagi semangat i can do it i can do it
walau ada kala amat susah
almost drop down and give up
sebab selalu taktau arah mana nak buat
how to settled sesuatu masalah

but then 
seperti orang kata
thru experience 
i do it slowly 
(ada kala rasa cam nak kena heart attack)
but so far aku rasa berjaya
walau masih banyak perlu belajar
aku sedar harus banyak belajar 
dan terus belajar

trying hard everyday to stay positive
think positive
do it positively

and here i am
still survive
lately,
even makin busy 
aku rasa cam lebih suka kerja aku
banyak cabaran, pelbagai
no harm of doing it
the more i know
the more aku busy
the more stress i faced
most of all
the more knowledge & experience i gained





zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)