Wednesday, May 21, 2014

Hongkong dalam kenangan



balik kerja tadi excited dapat poskad
wonder sapa ler yang bagi aku
ingatkan kawan yang selalu antar dulu
tapi sekarang dia dah tak kat overseas
so no more poskad from him

belek sebelah
ehh handwriting aku!!!
hohohohoo!!!
totally lupa 
poskad ni aku tulis masa melawat madame tussauds HK last year








Ni yang aku tulis
nyeh nyeh nyeh

















ni tempat ngepost tu dulu
"Post Love to the Future'
rasanya masa tu tengah campaign
tentang love2 sokmo



















yea! aku dah sampai sini
tah bila ler dapat datang lagi
boleh tu memang boleh lah
tapi biasanya dah pergi sekali
cam tak se excited first time datang kan


ingat masa kat HK
aku suka pergi apa eh nama kedai tu
kat msia ni ada franchise dia
kedai yang colour pink
jual barang2 seperti make up, perfume
kebetulan tengah sale
susah control
rasa nak bubuh $$$ beli perfume sana saja

eh nak mandi
if ingat nama kedai tu
aku bagitau ek



zzzyy

2 comments:

tq, peace :)